Veel gestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen opgesomd. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact op met ons secretariaat, via het contactformulier hieronder.

Wat is ‘mijn persoonlijke pagina’?

Uw persoonlijke pagina is de pagina op ikgagolfen.nl waar u starttijden kunt reserveren en zich kan inschrijven voor wedstrijden georganiseerd door de Rijsbergse Golfclub.
U kunt op ‘mijn persoonlijke pagina’ komen via  www.rijsbergsegolfclub.nl/ikgagolfen-nl/

Hoe maak ik ‘mijn persoonlijke pagina’ aan?

Via www.rijsbergsegolfclub.nl/ikgagolfen-nl/ kunt u zelf een eigen inlogcode en wachtwoord aanmaken. Daarna kunt u met deze inlogcode uw persoonlijke pagina op de website van de Rijsbergse golfclub openen.

Ik ben mijn wachtwoord voor ‘mijn persoonlijke pagina’ vergeten, wat nu?

Het is voor ons niet mogelijk om een wachtwoord te achterhalen. Mocht u het wachtwoord vergeten zijn, ga dan naar www.rijsbergsegolfclub.nl/ikgagolfen-nl/ en kies voor de optie; aanmelden lukt niet.  U kunt dan een nieuw wachtwoord aanmaken.

Waar kan ik inschrijven voor wedstrijden of evenementen van de golfclub?

Het inschrijven gaat via uw persoonlijke pagina.

Dit kunt u het beste doen via een computer, mobiel wordt het een stukje lastiger. Als u het via uw mobiel wilt doen dan krijgt u de mobiele versie van ikgagolfen.nl en daar staat niet de wedstrijdkalender (en boek een les) op.
Wilt u toch via uw mobiel inschrijven voor een wedstrijd dat moet u op uw mobiel de desktop versie van de site opvragen.

Hoe dat gaat hebben we vastgelegd op de volgende instructie video’s:
Voor Android: www.youtube.com/watch?v=LjpqyZzFpxs
Voor iPhone: www.youtube.com/watch?v=gAEydiFxG3g
(Bij de nieuwere iPhones zit de url / zoekbalk nu aan de onderkant)

Makkelijker kunnen we het helaas niet maken….
Via de app van ikgagolfen.nl kunt u alleen starttijden boeken, helaas niet inschrijven voor wedstrijden. …

Ik heb ingeschreven voor een wedstrijd, waar zie ik hoe laat ik start?

Normaal gesproken wordt er voor iedere wedstrijd een startlijst gepubliceerd. Als u inlogt via uw persoonlijke pagina kunt u, onder het kopje ‘wedstrijdkalender’ de startlijst zien. U wordt verzocht zich uiterlijk een half uur voor de starttijd aan te melden bij de wedstrijdleiding.

Waarom kan ik geen starttijd boeken?

U kunt 2 reserveringen hebben uitstaan, dit is inclusief deelname aan  clubevenementen. Een reservering ‘eindigt’ na 12 uur ’s nachts, dan is het weer mogelijk een reservering te maken.

Ik heb een qualifyingkaart gelopen hoe voer ik deze in?

Een uitgebreide uitleg hierover vindt u hier: https://www.rijsbergsegolfclub.nl/golf-nl/

Ik heb problemen met het invoeren van mijn Qkaart, wie kan mij helpen?

Als u vragen heeft over uw handicap registratie of problemen heeft met het invoeren van een Qkaart stuur dan een mail naar hrc@rijsbergsegolfclub.nl

Ik heb een nieuw email adres, aan wie geef ik dit door?

Wijzigingen geeft u z.s.m. door via het wijzigingsformulier. Wij zorgen er dan voor dat deze gegevens worden verwerkt in onze ledenadministratie.
Om uw gegevens te laten wijzigen in de administratie van het golfpark stuurt u dezelfde mail ook naar administratie@deturfvaert.nl.

Als ik ga verhuizen, aan wie geef ik dit door?

Ook dan stuur de nieuwe gegevens z.s.m. via het wijzigingsformulier. Wij zorgen er dan voor dat deze gegevens worden verwerkt in onze ledenadministratie.

Is uw vraag met de bovenstaande punten niet opgelost vul dan het onderstaande formulier in met uw vraag.

Aanhef