Nieuwe leden met een GVB

De golfvereniging de Turfvaert heeft ook aandacht voor nieuwe leden die in het verleden elders een GVB/Handicap 54 hebben behaald of overgekomen zijn van een andere baan of vereniging.

Nadat U zich heeft aangemeld als lid, krijgt U een uitnodiging voor een voorlichtings-/introductie bijeenkomst.
Daar wordt een aantal zaken uitgelegd.

Soms hebben ook spelers met een GVB/Handicap 54 de behoefte om met een ervaren lid de baan in te gaan en zo hun kennis/kunde weer op te frissen. Voor deze spelers kent de golfvereniging het systeem van begeleiding.
U krijgt de gelegenheid om met een ervaren lid van de vereniging tweemaal de baan in te gaan. Tijdens deze gewone golfrondes maakt de begeleider de nieuwe speler wegwijs op de Turfvaert.

Als U meer informatie wilt, kunt U contact opnemen met de coördinator begeleiding.

Aanhef