Klassementen diverse competities

(Klik op de naam voor het klassement)

GoPro winter 2023-2024

De GoPro wedstrijden zijn voor de volwaardige leden die onder de magische grens van handicap 36 zijn gedoken.

De wedstrijden worden om de twee weken gespeeld op zondagmiddag en de GoPro competitie kenmerkt zich door competitieve wedstrijdspanning op de baan, maar ook door de zeer ontspannen sfeer en gezelligheid na de wedstrijd.

De beste 5 wedstrijden per seizoen tellen mee voor de eindoverwinning. De winnaar krijgen een mooie prijs en wordt uitgenodigd voor de jaarlijkse kampioenswedstrijd van de vereniging.

30UP winter 2023-2024

Een competitie voor volwaardige leden met een handicap tussen de 30 en 54.

De beste manier om als beginner wegwijs te raken in het verenigingsgebeuren, andere golfers te leren kennen en uiteraard het golfspel te verfijnen.
De wedstrijden worden om de twee weken gespeeld op zondagmiddag en de 30UP competitie kenmerkt zich door de ongedwongen gezellige sfeer.

De kampioenen van 2023

Op 28 oktober heeft het bestuur alle kampioenen van 2023 in het zonnetje gezet met een leuke wedstrijd gevolgd door een 19de hole met een drankje en een hapje.

GoPro zomer 2023

30UP zomer 2023

Een competitie voor volwaardige leden met een handicap tussen de 30 en 54.

Donderdag Avond Competitie (DAC) 2023

In de maanden mei t/m augustus is het lang genoeg licht om te kunnen spelen in de Donderdag Avond Competitie (DAC). Een 9-holes wedstrijd die ideaal is voor werkende (volwaardige) leden met een handicap tussen 0 en 54.

De DAC is een inloopwedstrijd die om de 2 weken gehouden wordt; er hoeft dus niet vooraf te worden ingeschreven. Spelers melden zich tussen 17.30 en 18.30 aan de wedstrijdtafel. Daar wordt in overleg bepaald wie met wie speelt.
Er worden drie dagprijzen uitgereikt en de overall winnaar mag deelnemen aan de kampioenswedstrijd in oktober en wint tevens een trofee.
We spelen de ene keer matchplay en de andere keer stableford, beide wedstrijden zijn met handicap verrekening.

Maandmedal 2023

Volwaardige leden die willen meedoen aan een 18 – holes competitie, kunnen zich uitleven in de maandmedal, een meerdaagse wedstrijd die bestaat uit twee competities.

Van februari tot en met december kunnen leden, die sportief en competitief zijn ingesteld, op de eerste zaterdag van de maand meedoen aan de maandmedal.
Ieder jeugd- of volwaardig lid met een handicap van 36 of lager is van harte welkom, om zich in deze serie van 18-holes wedstrijden van zijn of haar beste kant te laten zien.