De kampioenen van 2023

28 oktober heeft het bestuur alle kampioenen van 2023 in het zonnetje gezet met een leuke wedstrijd gevolgd door een 19de hole met een drankje en een hapje.

Sven Poppelaars werd winnaar van de wedstrijd in de spelvorm Amerikaantje en de onderlinge Matchplay wedstrijd werd gewonnen door het Dames 50 + team. Zij versloegen het Heren 50 + team 3.

De kampioenen van 2023 zijn:

· Strokeplay clubkampioenen: Ad van Alphen, Britt Vertommen en Harri van Dun (cat. B).

· Matchplay clubkampioenen: Rody Hoegee en Sven Poppelaars (cat. B).

· Maandmedal kampioenen: Jack Jongenelis (strokeplay) en Anton Graumans (stableford).

· Go Pro kampioenen: Jeroen Vlug (winter) en Annelies de Bruijn (zomer).

· 30-Up kampioenen: Kurt Verbunt (winter) en Hans Prein (zomer).

· Kampioen van de DAC: Herma Westerdijk.

Het Dames 50 + team 2 is in de hoofdklasse NGF kampioen geworden in hun poule.

Een prachtige prestatie van Ellen Vermeer (c), Francine Kruyt, Alice van der Woude, Jose van den Oord, Herma Westerdijk, Henny van Dun, Lieneke Schoenmaker en Hannie Jonkmans.

Het Heren 50+ team 3 is in de 1e klasse NGF kampioen geworden in hun poule en promoveren naar de Hoofdklasse NGF.

Een prachtige prestatie van Wil Munnik (c), Jan Willem Derks, Marcel Smits, Domien van Gils, Christ de Bruijn, Johan Dijkstra, Kees de rijk en Johan Nooijens.