Opteeën met Arno Snepvangers

Hoi ik ben Arno Snepvangers, 56 jaar, getrouwd met Ellis en trotse vader van twee dochters en een zoon.

Ik ben sinds 2015 mede wedstrijdleider van de YoungOnes en daarnaast mag ik me sinds dit jaar als bestuurslid voorzitter noemen van de vereniging.

Dat je samen met de andere vrijwilligers iets kan verzinnen en kan uitvoeren, zoals bijvoorbeeld het verzinnen van wedstrijdvormen voor de YoungOnes.

Je ontmoet veel nieuwe leden, waardoor je je gelijk onderdeel van de vereniging voelt.

Het frustrerende is natuurlijk dat je bijna nooit een ronde speelt, waarbij alle spelelementen helemaal goed gaan; dan gaat het putten wat minder en de volgende keer het chippen, enz.

Maar er gaat zeker nog een moment komen dat alles samenkomt !

Ik mis hier hole 18; eigenlijk de mooiste hole van de baan wat mij betreft, maar hole 19 slaan we zeker niet vaak over.

Tja, die hole-in-one is wel een dingetje, omdat Ellis er al een op haar naam heeft staan, maar ik zou toch liever gaan voor een ronde met allemaal parren, een utopie natuurlijk, dus lekker blijven dromen.

Diegene die mij een beetje kennen, zullen gelijk zeggen een recreatieve golfer. Ik ben echter van nature heel competitief ingesteld en dus liggen de Matchplay-wedstrijden mij ook wel.

Met Daan Huizing; ik volg hem al een tijdje via YouTube en het lijkt me een aangename gozer.

Je ziet op de social media veel mooie golfbanen voorbijkomen; ik sla die allemaal op en mochten we op vakantie in de buurt komen, dan gaan we er zeker spelen. Een van die banen is Thracian Cliffs in Bulgarije.

Ria van Gurp, ze is al jaren de drijvende kracht achter van de Goede Doelen wedstrijd