Opteeën met Ornella Hermans

Mijn naam is Ornella Hermans, getrouwd met Leon en we hebben 2 kinderen.
Woonachtig in Oosterhout.

Wedstrijdleider bij de Go Pro en heb o.a. het jubileumfeest mee georganiseerd en help graag mee met fun wedstrijden .

Door te helpen binnen de vereniging leer je weer nieuwe mensen kennen.
En bij de Turfvaert is het leuk om dit te doen, het is een gezellig club mensen.

Omdat het fijn is iets binnen de club te kunnen betekenen en het contact met andere golfers.

Het leukste aan het golfen is dat je naarmate je langer en meer speelt je met je slagen weer veel verder komt .
Maar dan komt het zwakste onderdeel van mij, dan ga ik denken. Dan lig ik al snel bij de green dan denk ik yes en dan gaat het nog fout, mislag, te ver of toch nog even in de bunker.

Allebei, het is leuk om lekker buiten een rondje te golfen.
En ook daarna is het altijd gezellig, even een drankje doen en nog wat nakletsen .

Hole in one lijkt me super.
Maar het leukste lijkt me het maken van een Birdy in een wedstrijd. Dan krijg je zo’n vogeltje gemaakt door Maria en hoop ik ooit Leon eens in te halen😉

Allebei wel, het is leuk als je een goede ronde loopt maar het is ook gewoon voor de fun lekker buiten en gezellig met andere spelers.

Charlie Woods (zoon van)
Vindt het zo mooi om te zien toen hij klein was en met zijn vader speelde en nu hij ouder wordt echt zoveel talent heeft.

Natuurlijk de Turfvaert altijd gezellig .
Maar het lijkt me ook wel eens leuk om in Spanje of Portugal te golfen .

Ik geef het stokje door aan Jack Baarends .