Opteeën met Sven Nuyens

Hallo, ik ben Sven uit België en ben sinds 2020 lid op de Turfvaert. Ik werk als dispatcher bij een taxibedrijf.

Ik ben een deel van een fantastisch team wedstrijdleiders voor de Go-Pro. En af en toe spring ik bij waar men mij nodig heeft.

Het is altijd fijn om weer nieuwe mensen tegen te komen.

Het is altijd fijn je steentje bij te dragen binnen de werking van de club. Tegelijk zorg je er voor dat andere een leuke tijd hebben. (Dat hopen we toch)

Mijn sterkste onderdeel is dat ik in mijn hoofd precies weet hoe en waar ik mijn bal wil hebben. Mijn zwakste is dat ik het meestal niet zo kan uitvoeren.

Allebei. Ik speel ongelooflijk graag golf maar kan even veel genieten van lekker drankje achteraf.

Doe maar de parren, dan heb ik een mooie ronde gespeeld. En kost ook minder, hoewel een hole-in-one ook wel leuk is.

Eerder recreatief, hoewel ik een wedstrijdje op zijn tijd ook wel leuk vind.

Ik blijf dan bij de golfers. Een partijtje met Tommy Fleetwood lijkt me wel wat, kan ik gelijk wat tips vragen.

Een echte linksbaan ergens in Ierland, met de mooi uitzichten vanaf de kliffen.

Ik geef graag de fakkel door aan Herma Westerdijk.