Opteeën met Tiny Romme

Ik ben Tiny Romme Verkooijen, in 1975 getrouwd met Antoon. Daarna zijn wij in Zevenbergschen Hoek gaan wonen. Wij hebben 2 zonen, 2 schoondochters en 6 kleinkinderen.
Sport is altijd belangrijk voor mij geweest, ik ben begonnen met volleybal. Daarna jaren getennist wat ik helaas niet meer kan doen door knieblessures. Toen kwam golf op mijn pad, daar kan ik nu heel erg van genieten.

Vanaf 2022 ben ik mee gaan helpen bij de Ladies Night. En ben ik ook inzetbaar bij andere evenementen om een handje mee te helpen.

Ik ben vanaf 2020 aan het golfen. Door vrijwilligers werk te doen leer je steeds nieuwe mensen kennen. Het is ook leuk om samen nieuwe dingen te bedenken.

Het is leuk om nog meer bij de vereniging betrokken te zijn. Er zijn veel verschillende taken te verdelen. Zo kan ieder zich inzetten om een steentje bij te dragen en daar voldoening uit halen.

Het leukste vind ik als je begint aan een golfronde en de bal gelijk goed raakt en met mooie slagen bij de green komt. Het frustreert mij dan zeker, als je dan bij de green het weer helemaal verprutst.

Allebei! Op de baan genieten van de mooie natuur en als het kan graag ook nog mooi weer. Dan een goeie bal slaan. En vervolgens gezellig nakletsen onder het genot van een drankje.

Het is iedere keer weer een verrassing wat de uitslag is na een rondje golfen. Als je alles par zou kunnen spelen zou dat natuurlijk geweldig zijn. Maar het leukste vind ik toch om een birdy te maken.

Ik ben vanaf het begin zeker bezig geweest om het golfen goed te leren, dus na de les ging ik vaak oefenen op de par drie baan. Vervolgens kreeg ik al snel het stempeltje een competitieve golfer te zijn. Daardoor ben ik zeker een recreatieve golfer geworden die vaak in de baan te zien is en graag aan veel activiteiten meedoet.

Met Sanne Hans ook wel Miss Montreal genoemd. Zij heeft geweldige humor, kan ook nog heel mooi zingen en een mooi balletje slaan.

Mauritius!! Daar zijn wij in mei geweest en we hebben daar een prachtige golfvakantie gehad. We hebben daar gespeeld op twee prachtige banen en er een hele mooie herinnering aan over gehouden.

Ik wil het stokje doorgeven aan mijn mentor John Dielemans.