Opteeën met Ton Ouwens

Mijn naam is Ton Ouwens. Geboren in Rotterdam en supporter van Feijenoord. Getrouwd en woonachtig in Etten-Leur. 72 jaar jong.

Wedstrijdleider van de Go-Pro, 30-Up en de D.A.C. Wedstrijdleiders zorgen er voor dat de wedstrijden goed verlopen.

De contacten met de deelnemers en verbindingen leggen tussen de deelnemers zodat zij ook buiten de wedstrijden met andere mensen kunnen golfen. Velen zijn alleen.

Zie hierboven. De sociale contacten.

Leukste: een verre put. Het korte spel is leuk maar lange holes zijn niet mijn favoriet.

Hole 19. Er wordt over golfen gesproken maar dikwijls ook over ander nieuws.

Parren zie ik het liefst. Bij een hole-in-one speelt meestal het geluk een rol, bij parren is dat minder.

Recreatieve golfer. Met 72 jaar wordt je niet meer veel beter.

Willem van Hanegem om zijn humor en zijn inzicht in het voetbal.

Bijna alle banen, waar ik nog niet gespeeld heb, vind ik leuk. Met golfclub de Turfvaert op prachtige banen gespeeld in de Algarve en Zuid-Spanje. Vergeet ik nooit meer.

Ik geef het stokje door aan Ornella Hermans.