PR commissie RGC de Turfvaert

De PR commissie bestaat uit (vlnr): Peter Kalis, Anja Hulsbos, Jeroen Vlug, Jaco van Peperstraten en Francy Derijck.

De Public Relations (PR) commissie is verantwoordelijk voor het beheren en bevorderen van de externe communicatie en imago van de golfclub. De taken van deze commissie omvatten een breed scala aan activiteiten die gericht zijn op het vergroten van de zichtbaarheid van de club, het aantrekken van nieuwe leden en het onderhouden van positieve relaties met bestaande leden en de bredere gemeenschap.

Al deze taken dragen bij aan het succes van de golfclub door de club positief in de schijnwerpers te plaatsen, de betrokkenheid van leden te vergroten en een positieve relatie met de bredere gemeenschap op te bouwen.

Hier zijn enkele specifieke taken die de PR commissie uitvoert:

1. Evenementenpromotie: De commissie is verantwoordelijk voor het effectief promoten van alle golfclubevenementen, zoals toernooien, wedstrijden, sociale bijeenkomsten en speciale activiteiten. Dit omvat het maken van aantrekkelijke aankondigingen, het verspreiden van informatie via verschillende kanalen en het stimuleren van deelname.
  2. Online aanwezigheid: De commissie beheert de online aanwezigheid van de golfclub, inclusief de officiële website en sociale media-accounts. Ze kunnen zorgen voor regelmatige updates, aantrekkelijke inhoud en interactie met volgers om betrokkenheid te vergroten.
  3. Ledencommunicatie: Het verstrekken van regelmatige communicatie aan de leden over clubnieuws, aankomende evenementen, resultaten van wedstrijden en andere relevante informatie om de betrokkenheid van de leden te bevorderen.
  4. Imagobeheer: Het monitoren van het imago van de golfclub en proactief reageren op eventuele negatieve publiciteit. Dit kan ook het bevorderen van positieve verhalen en prestaties van de club omvatten.
  5. Promotiemateriaal: Het ontwerpen en produceren van promotiemateriaal zoals brochures, flyers en banners om de golfclub te promoten bij potentiële leden en tijdens evenementen.

Wilt u in contact komen met de PR commissie dan kunt u dit doen via onderstaand formulier.

Aanhef