Bestuur & commissies

(klik op de titel voor meer informatie over desbetreffende bestuur of commissie)

Het bestuur

Het bestuur heeft de dagelijkse verantwoordelijkheid over de vereniging en stuurt de verschillende commissies,  werkgroepen en vrijwilligers aan.

Wedstrijdcommissie

De wedstrijdcommissie speelt een cruciale rol in het bevorderen van een gezonde en levendige golfcultuur binnen de club, waarbij het plezier en de sportiviteit van de leden centraal staan.

Handicap en regelcommissie

Het bevorderen van kennis van de golfregels van onze leden, het ervoor zorgdragen dat er een goede handicapregistratie plaatsvindt en toezicht op de correcte toepassing van het WHS. Het adviseren van onze leden over de regels en toepassing daarvan in wedstrijden. Het verzorgen van regelcursussen (theorielessen) voor nieuwe leden en ook voor alle overige leden van onze vereniging en afnemen van theorie examens.

Jeugdcommissie

De jeugdcommissie vervult een essentiële rol in het ondersteunen en stimuleren van de betrokkenheid van jonge golfers bij de sport. De taken van de jeugdcommissie zijn gevarieerd en richten zich op het creëren van een positieve en sportieve omgeving voor jeugdleden.

PR commissie

De Public Relations (PR) commissie is verantwoordelijk voor het beheren en bevorderen van de externe communicatie en imago van de golfclub. De taken van deze commissie omvatten vaak een breed scala aan activiteiten die gericht zijn op het vergroten van de zichtbaarheid van de club, het aantrekken van nieuwe leden en het onderhouden van positieve relaties met bestaande leden en de bredere gemeenschap.