Regelavonden & Golfregelexamens

Ook in 2024 worden vanuit de Handicap- en Regelcommissie weer regelpresentaties gegeven.
Deze regelpresentaties zijn zeer geschikt voor clubleden die hun theorie-regelexamen nog moeten doen, maar ook bedoeld voor alle clubleden die hun regelkennis weer eens willen opfrissen. De stof die in deze presentaties wordt behandeld is gebaseerd op de vereiste kennis voor het GVB/Handicap 54 regelexamen.

Het uitgangspunt van elke presentatie is de regelinstructie aan de hand van beelden te laten verlopen. Een presentatie bestaat daarom voornamelijk uit foto’s, illustraties en videomateriaal. U wordt van harte uitgenodigd deelgenoot te zijn aan deze regelpresentatie avonden. Een vereiste voor het behalen van het GVB/Handicap 54 is dat uw regelkennis getoetst wordt. De examens zijn telkens de week na de regelavond gepland.

Deelname aan zowel Regelavonden en het Theorie examen is uitsluitend voor leden van onze vereniging.

In de week volgend op de regelavond is er altijd een examen gepland. We adviseren dan ook na het volgen van de regelavond deel te nemen aan het examen, dat direct daarop volgt.
Ter voorbereiding van het examen kun je al oefenexamens maken: https://www.golf.nl/golfsport/regels/golfregels-oefenen-golfregelexamen

Regelavonden 2024 (dinsdagavond):

Datums: 19 maart, 16 april, 21 mei, 18 juni, 23 juli, 20 augustus, 17 september, 22 oktober, 19 november
Locatie: Vergaderzaal Clubhuis
Aanwezig: 18:45 uur
Tijdsduur: 19:00 – 22.00 uur
Kosten: Gratis voor alle leden
(tenminste 10 deelnemers per avond)
Inschrijven mogelijk tot en met de zondag voor de regelavond

Golfregelexamens 2024 (woensdagavond):

Datums: 27 maart, 24 april, 29 mei, 26 juni, 31 juli, 28 augustus, 25 september, 30 oktober, 27 november
Locatie: Vergaderzaal Clubhuis
Aanwezig: 18:45 uur
Tijdsduur: 19:00 uur – 20.00 uur
Kosten: Clubleden € 10,00
(tenminste 5 kandidaten per examen)
Inschrijven mogelijk tot en met de zondag voor de examenavond

Aanhef
Graag op deze wijze invoeren: DD-MM-JJJJ, bijvoorbeeld 25-08-1975
Vul hier uw 4 cijferige lidnummer, heeft u deze nog niet vul dan 0000 in.
Inschrijven regelavond
Inschrijven is mogelijk tot en met de zondag voor de regelavond.
Inschrijven golfregelexamen
Inschrijven is mogelijk tot en met de zondag voor de examenavond.